Bizden Haberler :
13.08.2012 - 01.:50 Yayındayız...:)

İşler Güçler Dizisi

Merhaba Arkadaşlar ;

Bugün size bir işler güçler hayranının sizler için açmış olduğu bir İŞLER GÜÇLER dizisi izleme platformundan sesleniyorum. Biliyorum herkesin bu diziye sizler için bende yardımcı olmak istedim.



İnternet kotası olan arkadaşlar için haftanın videosunda olanları yazarak belki izletmiş gibi olacağım. Buradan belki isteklerimizi dile getireceğiz. Örneğin Hale'ye daha fazla rol verilmesini istiyoruz. Bundan herkesin memnun olacağını herkesin bilmesini isteriz. Umarız açtığım siteden herkesin memnun olacağını istiyorum. Bakalım isler güclerde neler oluyor neler bitiyor.Burada isteyen arkadaşların dileklerini getireceğiz eğer sitemize ziyaret sayısı artarsa yarışma bile düzenleyebiliriz. Bakalım her şeyi İşler Güçler Dizisi izleyicileri karar verecekler.

Şimdilik aranızdan ayrılıyorum :)
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : İşler Güçler İzle | İşler Güçler Fragman | işler güçler izleme merkezi
Copyright © 2011. İşler Güçler İzle - All Rights Reserved
Template Created by İşler Güçler Published by İşler izle
Proudly powered by Blogger