Bizden Haberler :
13.08.2012 - 01.:50 Yayındayız...:)

işler güçler 3.bölüm izle

İşler güçler dizisinin müziği ne kadar da pişkin hayata o kadar ilginç yakalamayabilirsen üzülme sen hayatı olmuş işler güçler. Boğaz içi köprüsü gösterilir ve işler güçler 3.bölüm izle başlanır.
Ahmet elindeki sopa mı la ? Biri gelirse beline deliye bak sen sopayla bizi koruyacak. Benim belim sakat esperisini yaptığına göre tamamdır. Ahmet sayın lan der ve sayarlar sonra eşmeye başlarlar. Ahmet eşmeye yanaşmaz Sadi beli sakattır Murat eşer ve kutuyu bulur. Kutuyu açınca bir ışık ortaya çıkar. Kutunun içinden senaryo ortaya çıkar.Ahmet başına işin gelmediğinden sevinmiştir. Sadi toprağa gömülerek senaryo mu koyulur der Murat ta en iyi yer burası toprağım topraktan geldik toprağa gideceğiz der. Sadi dışarıda markete gidip gelirken menajerler ile karşılaşır ve Ahmet ile Murat içeride hala uyumaktandılar. Murat kapının sesine uyanır ve Sadi Murat'a katta kadın var der. Menajer zamansız geldik her halde der Murat Tülay burada ne işini var der. Sadi kusura bakmayın ya. Murat çekimi kaçır mısınız Allah'tan Sadi'nin elinde kardeşleri vardı da. Hayırdır melek artık ev mi basılıyor. Yayın mayın yok işler güçler yayınlamayacak. Aynen Jonny aynen elin Amerikalısı Tibet'e gider biz Ahmet'e gideriz niye kliması var diye.
Kaç yaşına gelmiş adamlar ya. Starım lan ben çekime gelmem çekimi bitiririm diyemedim ya la der Ahmet yine onlar buradayken diyemez. Yapımcı bal tutan balığı yalar diyerek saçmalar. Kaplan oğlu balık ta Barlından bu numaralar bana sökmez. Yok efendim neden Ram bolar meşhur oldu. Kes be kes kes kes çok mu diyorum başı boş mu bıraktık. Yolun beni ya yolun. İşler güçler var gücüyle çalışıyor. Vedat sen Vedat'ı kov daha güçlü işler güçler birini bulun. Vedat dediğiniz işler güçler. Ben meslekleri dağıtırken bile kavga çıkıyor. O Aşkın hanım da Murat abisi sakın koruyor olmasın. Kimse bizi ilgilendirmez. Herkesin tuttuğu kendine Vedat. ben daha şöhret olacağım parayı bulacağım magazinlere dusucem sabah uyandığımda yanımda yatan kadınları tanımayacağım emniyet kasetlerime el koyacak avukatlarım basımı susturacak bussuru kariyer planlarım var ya.

İşler güçler 1.bölüm izle

Bende şöhret olacağım parayı bulacağım magazinlere düşücüm sabah uyandığımda yanımda yatan kadınları tanımayacağım emniyet kasetlerime el koyacak avukatlarım basını susturacak büssürü kariyer planı işte .d Ziyan olmasın tilkiler üşenmesin başına. Efendinim ben sen. Vedatçım adam etme adamı tamam bende bir çay alabilir miyim. Muratçım sen misin ? Mesut olum utanmıyor musunuz sen. Yok be Muratçım sen yaptıysan içerim ben. Senin gideceğin bir yer varsa senide bırakalım. Telefon çalacak çalacak susacak. Boşuna ses olmasın kafam kaldırmıyor.  Yudum yudum Anadolu da başka bir ana doluyu anlatacağız. Sen bana sınav mısın ya ? İşler güçler 3.bölüm izle yerine okuyun Türkiye de ilk kez biz yapıyoruz umarız beğenirsiniz. İşler güçler 3.bölüm ne oluyor  la para da istemem bahsime bakarım dedim. Bu ney lan tuvalet paralı mı la burada. Abı bu süperiz oldu. Anlaşıldı anlaşıldı. Adrese teslim etmeysen bozuşuruz. Sadi nerede ? Araba da bıraktım. Sadi BMW'nin üstüne vurdu bilerek olmadı aslında sinek öldüreceğim diye ama plakayı düşürdü. Al o VCL playeri oradan. Sarıyer de çekelim dedi. Hakkı bey de  kendi pişerden arkadaşıymış. Bilemiyorum aşkın hanım aşkın hanıma iletin dedi. Siz Hakkı beyle çalışmıştınız dimi .Günaydın boğaz manzaralı hemen aşkın hanıma bağlanıyoruz. Arkadaşlar bundan sonra yapımcımız karar verecek. Kadıköy iyi bakalım. Murat bey siz de Sarıyer de sunuculuk röportajı. Yudum yudum Anadolu sunucusuyla Murat röportaj yapacak. Geçtiğimiz zamanlarda yapımın kadrolu sunucusu. Ahmet'e halıcıya gidiyim ben ya. Kaşığın Sarıyer diyorsun halıcıya gidiyim ben ya. Bitiyormuş onu halıcısı. Olmaz şey yapmayalım onu eminim ben aslanlar gibi geliriz paşalar gibi yaparız. Hadi ya hadi şöyle üniversite öğrencisi bayan yöğmeyesini kesicim kes ağabey kes. İnsan kız kardeşinin nerede olduğunu biliyor musunuz ?
Acımıyor mu kız diyor Zehra halasıyla neler okuyor neler ay hava da bu enişten beni tek koluyla nasıl kaldıracak. Ne yapıyorsun gözümde canlandıramıyorum kapat şu kitabı da ay evin neşesi bu kitabı. Hiç öyle ne çıkıdan öğretmen olmaz bende yazmak için mi okuyorsun sen senide zehirledi bu Sadi görüyor musun. İşler güçler 3.bölüm izlemeyin okuyun. Kim kimi zehirliyor hala ya Sadi süt gibi çocuk. Sadi diyorsun ya Sadi çok üzülüyor. Geliyor bana nasıl ağlıyor. Yalnız hala çok fazla sallıyorsun. Akşam ben bu kitapları takıldığım yerlere bakarım. Gitmeyecek oturacağım karaciğeri dinlendiriyorum.  Aşkın canım kaç oldu görüşmeye ya. Murat Cemcim nasılsın iyiyim önce görüntülü mü röportajı mı alacağız.  Sadi de bir kitapçıyla röportaj yapacak. Sağ ol Sadi kardeş sigortanız başlamamıştır set ekibi değil misiniz bir de yanlış oynuyorsunuz. Sadi kardeş biz elimizden geleni yaptık. Ben de de şeker var isterseniz ölçülelim şekeri. Hoş geldiniz hoş geldiniz olum bana çay kap gel bir de kartımı getirin. Vedat olum içeri de sağ sola dokunmasınlar. Bu da benim kartım namımız yayına dağılmıştır. Halı satıcı hakkında röportaj yapan Ahmet Kural işler güçler 3.bölüm izliyor. Oyuncuyum ben ya Ahmet Kural oyuncu ve Gazi dizi yaptım geçmiş olsun ben eve gittiğimde belgesel izliyorum. Yalnız yarışma olsun dizi olsun izlemek olması gerekiyor dimi.  2 tane halı oldu basmaya kıyamadı duvara astı. Atiye sadece benden kilim alıyor. Bak sana bazı resimler gösteriyim tablo gibi Anadolu. Bak manzarayı seyredeceksin. Orası biraz muhafazakar ya. Anadolu insanı biraz insan sarrafıdır. Sen kızı alacaksın dağ bayır . Ayrıca neresi olduğu benim için önemli yok. Acıyorum size bazen trafik geo ssk kdv kgs boğuluyorsunuz farkında değilsiniz. Artık röportajı konuşalım ayrıca biz röportajın sorularını soralım bizim yapımcının soruları var kesin sormamız lazım. Gidiyor gidiyor güneş gidiyor. Bir dakika geçmek olmaz bana bir öpücük olması lazım. Kardeş biz belgesel çekiyoruz. Banane banane. Murat anadolucuyu öper. Vay vay vay bu kadar kitap basıldı mı ya. Kardeş acele etsek biraz. Bir başlasak biter ama. Şimdi biz şöyle yapıyoruz abi biz kendimizi soruyoruz. Mesleğin ilginçlikleri burada fazla kitap var. Hepsinin yeri belli sırf buradan kitap yürüyor. Eğer bulanacak gibi olursa kalmadı diyoruz. Biz senin bildiğiniz yerden sorarız. İnsanlarımız saafcılık nedir öğlensiler.

Okuduğumuz ilk casusluk kitaplarıdır. Yalnız burada on numara motifler var. Üç etti yalnız üç yerinden geliyor. Meydin ikitelli şimdi selim bey bir takım sorular soracağım sizde sohbet gibi sorular vereceksiniz. İşler güçler 3.bölüm izleyin yerine okuyun. İşler güçler 3.bölüm mesleğime üç yaşında sekiz yaşında başladım. Okuma yazma yok dört işlem süper. Son zamanlarda bilgisayar kursuna yazıldım Mouse kullanabiliyorum ama klavyede tuşlar olduğu için kullanamıyorum. Halı olmayan evde ayakkabıyla türüler.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : İşler Güçler İzle | İşler Güçler Fragman | işler güçler izleme merkezi
Copyright © 2011. İşler Güçler İzle - All Rights Reserved
Template Created by İşler Güçler Published by İşler izle
Proudly powered by Blogger