Bizden Haberler :
13.08.2012 - 01.:50 Yayındayız...:)

işler güçler 1.bölüm


İşler güçler dizisinin birinci bölümünde neler olup bittiğini kotası olmayan ziyaretçilerimizi için teker teker yazıyoruz. İzlemekle bir olmaz ama belki size yazmamızın bir faydası olacağını düşünüyoruz. Fragmanlarıyla çok ses getiren işler güçler dizisi ilk bölümüyle televizyon izleyicilerinin gönlünde bir yer fetih ettiler.



İşler güçler dizi sitesi olarak sizlere kaliteli videolarla bu dizinin yayını hakkında sizleri bilgilendireceğiz ve videolarımızın sosyal paylaşım sitelerinde paylaşım rekoru kırması için elimizden geleni yapacağımızı bilmenizi isteriz. Bilindiği üzere işler güçler dizisinin oyuncuları biraz tanıdık geliyor Çalgı ve Çengi filminin ana oyuncuları Ahmet Kural ve Murat CEMCİR burada baş karakter olarak yer alıyor. Burada bir başka ana karakterde Sadi Celil Cengiz , kendisi KPSS ile Gümrük Memuru olarak atanmasına rağmen kendisi oyunculuğu seçerek bizleri kendisini tanıma fırsatı verdiği için teşekkür ediyoruz. Lafı fazla uzatmadan diğer oyuncuları da diğer bölümlerde anlatacağımızı belirterek işler güçler 1. bölümü anlatmaya başlıyorum.

Höhöhöhöhö hööö diyerek bir giriş müziğiyle işler güçler başlıyor...

Yapımcı home officisinde biraz cimri veya tutumlu olduğundan dolayı parayı seviyor galiba , o yüzden ofise ayrı para tutmamış evini ofis olarak kullanmaktadır. Yapımcı tek tek Ahmet Kural , Murat CEMCİR ve Sadi Celil Cengiz ile teker teker görüşüyor. Bir belgesel yapmak istediklerini belirtiyor. Öyle konuşuyor ki " Hem total'e seslenecek hem de AB'ye göz kırpacak" bile diyor." Hafif şakacı , hafif düşündürücü"  En sonunda Meslek Hikayeleri olarak bir belgesel yapmak istediklerini söylüyor. İlk önce Ahmet Kural , kendisinin başka planları olduğunu , Murat CEMCİR ise Çalgı Çengi'nin ikinci bölümünü çekeceklerinden boş zamanı olmadığı ve bu üç karakter arasından en düşük kaşeyi alan Sadi Celil Cengiz de olur olur diyerek diğerlerinin tam zıttın dan gidiyor. Yapımcı Star TV'yi söyleyince Murat CEMCİR Star TV'de hiç belgesel izlemediğini hatta ceza falan mı kesildi diye soruyor araya hemen Ahmet Kural giriyor : "Lafınızı bal ile kesiyorum , aslında bu ülkede en çok izlenen tür belgesel " olduğunu söyleyerek Meslek Hikayeleri isimli belgeseli bir nevi kabul etmiş oluyor. Sadi Celil Cengiz : "Belgesellerde düşünce sistemi olayı var mı ya ben konuyu tam hakim değilim " diyor. Yapımcı kesesin ağzını açtık deyince oyuncular birden olayı oldu bittiye getirip menajerlerle konuşulmasını istiyor. Yapımcı işin detaylarını menajere bildiriyor. Meslek hikayeleri belgeselinin fragmanı televizyonda yayınlanmaya başlıyor. Fülü fülü fii fülü fili fii diye bir sesle Sadi Celil Cengiz'in tüm hayalleri alt üst oluyor.  Sadi kendi ütüsünü yaparken fragmanı izliyor ve orada yıkılıyor kapı çalıyor Sadi'nin halası geliyor Sadinin halasının kirli don korkusu var geçen gün Sadi'nin kirli donlarını gördüğü için çok korkuyor. Sadi halasının ikinci evinde kalıyor ve iki , üç ay kalacağım diye gelmişti.

Ahmet Kural , bir başka yapımcı ile başka bir yapım için görüşmek için yapımcının evinin önünde sabahlar. Taksitle BMW alan Ahmet Kural , yapımcı görüşmeye niyet etmeyince arabayla , yapımcının arka tamponunu düşürmekle tehdit edince Ahmet Kural : "had, ben geliyorum " der ve yapımcının yanına gider. Hadi Ahmet anlat dediler , Ahmet  başlıyor : "Hocam başrolünü oyna cağım filmin başladığını ben gazetelerden öğreniyorum , hiç Türkçe bilmeyen bir manken almışınız benim yerime " der ve o sırada yapımcının telefonu çalar. Yapımcı : " Ahmet telefonum çalıyor işim var sonra görüşelim " demesine rağmen Ahmet ısrar eder. Yapımcı " Ahmet  o Türkçe bilmeyen manken ata biniyor , ok atabiliyor sen ne yaptın bu film için deyince " Ahmet onların efekt olduğunu sandığını belirtiyor. Yapımcı :"Six pack" ne demek diyor Ahmet Kural'da " Altılı bira paketi "diyor ama öyle bir şey değil tabi. Ahmet BMW'sini adamın kapısı önünde bırakıyor ve spor olur diye yürümeye başlıyor. Murat CEMCİR'e Kazım Karabekir rolü geliyor ve MEB yapımdan teklif geldiğini Tülay yani Murat'ın mene reji bu teklifi kabul etmesini söylüyor. Murat da bu teklifi para vermedikleri için  kabul etmediğini söyledi.

Sadi de halasıyla hala oturuyorlar ve Sadi ütü yapıyor. Sadi'nin morali bozuluyor tabi fragman berbat. O sırada hala don görüyor orada Sadi onun tayt olduğunu söylüyor sette Venedik seferinin arkasında oynadığı yerlerde giydiğini söylüyor halası sen Osmanlı tarafında değil misin diyor Sadi o sırada setten arkadaş ısrar ediyorlar bende kıramıyorum yoksa benim kapı gibi rolüm var ben Kanuninin çalışma odasının kapısını açan adamım diyerek halasına bir göz dağı veriyor.

Halası Kanuniymiş diyor sen kapı gibi Gümrük Memurluğunu bırak İstanbul'a oyuncu olmaya gel diyor.
Ahmet de hala yürüyor telefonla menajerini arayıp acilen kendisine bir spor salonu bulmasını ve acilen bir Six pack yapması gerektiğini söylüyor.  Menajer biraz kilo versen diyor ama Ahmet bu.
Sadi'nin kardeşi Zehra , yurttan atılıyor . Neyse efendim Zehra yurdun önünde eşyalarınla dururken Sadi'yi arıyor Zehra Sadi'ye işi düştüğünde Abi der Abi nasılsın diyor Sadi durumu anlıyor  Zehra gene ne istiyeceksin diyor ama Zehra yok ya öyle aramıştım diyor. Sadi kısa süre önce ameliyat olmuştu , belin nasıl oldu diyor Zehra Sadi'de iyi biraz daha iyi oldu diyor. Zehra o sırada sen kaç kiloya kadar eşya kaldırabiliyorsun diyor amacı eşyalarını taşıtmak Sadi de 5-6 kg diyor. Sadi senin evde boş bir oda vardı ya o üçüncü katta dimi o diyerek evet diyor sadi ve telefonu yüzüne kapanıyor. Ahmet Kural , Murat CEMCİR ve Sadi Celil Cengiz işler güçler hakkında görüşmek üzere bir kafeteryada görüşüyorlar. Ahmet dün gece fena içtiğini söylüyor , tabi Murat'ın arabadan haberi yok arabayla adamın evinin önünde uyuduğunu söylüyor. Murat sen ne yaşıyorsun diyor. Ahmet menüyü Murat'a gösteriyor bu ne lan 3 liralık menemen mi yiyeceğiz benim gazide 27 bölümüm var diyerek kim bilir bu menemenin içinde ne var diyor. Murat hemen yumurta diyor ve Ahmet kalkar giderim diye tehdit ediyor. Ahmet Murat'a olum biz kendimizi hiç geliştirmiyoruz diyor at biniciliği six pack ok atma hiç biri yok diyor. Murat hemen başlıyor ben Gürcü'yüm olum adamı kaldırır kulaklarını duvara yapıştırırım at üzerinde büyüm zaten.

Ahmet Star TV'de yayınlanmayacağından korkuyor. O sırada Sadi geliyor. Afiyet olsun abiler diyor. Ahmet hemen soruyor Sadi sende at biniciliği var mı diyor Sadi yapıştırıyor hemen Çer kezim abı ben at sırtında büyüdüm deyince Ahmet bir tek Kütahya'da mı yok ulan diyerek iyice isyan ediyor. Kendisi Kütahya doğumludur. Sadi diyor ben at binemiyor olsam bu dönemde nasıl iş bulacaktım Murat'a soruyor ne oldu buna diye Murat'ta yok bir şey kafası bir şeye sıkılmış diyor. Sadi başlıyor abiler daha fazla moralinizi bozmak istemezdim ama fragmanı izledim deyince ikisi de nasıl olmuş diyorlar Sadi tekrarlıyor daha fazla moralinizi bozmak istemezdim diyerek başlıyorum nasıl olabilir felaket çok kötü kameramanın asıl işi heralde başka bir işi var bu ek gelir. Mikrofondan floransan vızıltısı sanırım movie marker ile yapılmış düğün videoları gibi yıldızlı geçiş var deyince Ahmet başlıyor " Allah belalarını versin o insanların benim kariyerimi bitirecekler Murat diyor. Adamlar ağzıyla yapmış müzikleri bizim ki bildiğin fülü fili fii  gibi bir şey deyince Murat Sadi sen yapamıyorsun diyor Sadi abi ben onlardan daha iyi yapıyorum diyerek moraller eksilere iniyor.
Devamı gelecek.
Share this article :

+ yorum + 3 yorum

13 Ağustos 2012 07:14

Yayın çok güzeldi.

13 Ağustos 2012 07:14

İşler güçler 1. bölüm izleme keyfi..

21 Ağustos 2012 05:36

Üçüncü sayfadan başladı.

Yorum Gönder

 
Support : İşler Güçler İzle | İşler Güçler Fragman | işler güçler izleme merkezi
Copyright © 2011. İşler Güçler İzle - All Rights Reserved
Template Created by İşler Güçler Published by İşler izle
Proudly powered by Blogger